NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !

NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !
Primitive black metal with healthy dose of punk. Limited to 125 copies on black cassette.

VONFROST Onlyanalogisreal

VONFROST Onlyanalogisreal
Blog dedicated vinyl and tape rips
MEDIAFIRE DELETED ALL OF MY FILES FROM THEIR SERVERS WITHOUT ANY WARNING.
90 % LINKS ARE DEAD. SOON I WILL SYSTEMATICALLY ADD NEW LINKS TO INACTIVE POSTS.
REPORTS YOUR REQUESTS FOR MAIL OR IN SHOUTBOX,
THIS REQUESTS WILL FIRST IN QUEQUE FOR REUPLOAD.
SORRY FOR COMPLICATIONS.

Plugin for Firefox for fine Mega working, no problem with downloads - https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/meganz/

środa, 28 września 2011

THE LAND OF ETERNAL DARKNESS - Demo'95


Od czego by tu zacząć... hmmm... The Land Of Eternal Darkness to z pewnością projekt cholernie efemeryczny... Był i znikł:P Nie mam bladego pojęcia czy coś więcej po nim pozostało niźli to demo, nie mam też pojęcia do końca, kto brał w nim udział. Jest to zespół z miasta, w którym mieszkałem, z Kłodzka. Będąc do bólu szczerym powiem, że nawet data nie jest tu pewna. Najprawdopodobniej był to 1995 rok, bowiem demo to otrzymałem w roku 1996 od Romka Kaszuby, który w tym czasie był perkusistą GORTHAUR, czy też zaczynał nim być, bo i zespół sam się zaczynał;) I może tak idąc tym tropem, coś niecoś światła nań rzucę. Romek przeprowadził się z Kłodzka do Słupca (w którym to miejscu jeszcze wtedy mieszkałem) mniej więcej na przełomie lat 1995/96. Kiedy już poznaliśmy się trochę, przegrał mi demo, w którym brał udział. I to właśnie jest ten materiał. Po czasie okazało się tyle, że istotnie, zespół The Land Of Eternal Darkness istniał i Romek bębnił w nim, ale był to projekt instrumentalny. Gdzieś chłopaki zrealizowali reha, a Romek później jakimś cudem dograł do tych utworów swoje wokale udawaną angielszczyzną. Tak więc mamy tutaj samowolkę swoistą;) Nie mam pojęcia, jak już wspomniałem, kto jeszcze w tym projekcie uczestniczył. Wiem, że byli to ludzie, z którymi później w Kłodzku się znałem, jednak jedyną osobą, z którą się zaprzyjaźniłem i pamiętam do dziś, był Michał "Misiek" Nowak, z którym później razem jeszcze z Waldkiem "Skazą" Rosiem tworzyliśmy CHEJRONA. Michał jednak w projekcie The Land... odpowiedzialny był jedynie za Intro i Outro, z czego każdy, kto znał CHEJRONA, zaraz dopatrzy się wyraźnej konotacji. Otóż Outro na The Land Of Eternal Darkness to ten sam utwór, który później Michał wprowadził za naszą aprobatą do materiału CHEJRON w postaci utworu "Zeschnięte Róże". Tym samym mała historia zatacza swój krążek;)

The Land Of Eternal Darkness to także nietypowa muzyka. Niby Death Metal, ale taki z klimatem, bardzo melodyjny, nagrany koszmarnie, co postarałem się trochu Wam złagodzić, ale w tym materiale nie da się pogrzebać zbytnio, jak na moje umiejętności... A przynajmniej nie z tej kasety, jaką miałem. Mawia się, że "siódma woda po kisielu"... No i taka moja kopia właśnie jest. Ale jest. Kto wie, może jedyna? Muzycy z The Land... często powyrastali z tej pasji i może nawet olali całkowicie to jakimi byli. Wiem tylko, ze Michał raczej tej kasety oryginalnej nie ma, a on jeszcze jest z tych, co pamiętają tamte czasy;) Romka raczej wciągnął "margines"... A szkoda zapomnieć, bo, kiedy posłuchacie, to w porównaniu z dużą ilością materiałów z tamtych czasów, ten wypada całkiem nieźle, jak na reh, no i pomysły na melodie! Klimat ma!

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i na ile się dało oczyszczony materiał audio - mp3 VBR 320-224 kbps

TRACKLISTA:
Tejże właśnie brak, stąd po prostu moje robocze nazwy plików.

THE LAND OF ETERNAL DARKNESS

1 komentarz:

ilbas pisze...

Kawałek historii...dawne dzieje początek to 1993 skład

Mariusz "Kość" Woś - gitara
Maciej "Bouli" Mitera - gitara
Sebastian "Maślak" Ilba - bas
Romek Kaszuba - perkusja
Michał "Misiek" Nowak - klawisze

oprócz tego przez skład przewinęli się Robert "Semen" Przestrzelski - gitara i Tomasz "Żaba" Żabski - perkusja. Za sprawa Tomka zespół zmienił nazwę na Sith Of Thone. po kolei zaczęli odchodzić kolejni członkowie, zmienił się też rodzaj muzyki i powstał wspomniany przez Ciebie materiał.
Masz racje Twoje nagrania to chyba jedyny egzemplarz (wątpię by Romek miał swoją kopie) kaseta matka zniknęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Pozdrawiam z Kłodzka.